ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΟΠΕΤΡΑΚΗΛογοθεραπεύτρια

    Η κα Παπαδοπετράκη ολοκλήρωσε τις σπουδές της στη Λογοθεραπεία στο Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πάτρας, έχοντας ασκηθεί σε διάφορες δημόσιες δομές (δημοτικά σχολεία, νηπιαγωγεία, νοσοκομειακές μονάδες). Έκτοτε έχει εργαστεί αδιαλείπτως σε ιδιωτικές θεραπευτικές δομές, έχοντας αποκτήσει πολύτιμη εμπειρία τόσο στις εξελικτικές όσο και στις αναπτυξιακές διαταραχές του λόγου και της επικοινωνίας. Έχει επίσης ολοκληρώσει την ευρωπαϊκή κλινική εξειδίκευση στις διαταραχές ροής διάρκειας ενός έτους. Επίσης, έχει συμμετάσχει στους Παραολυμπιακούς Αγώνες ως κλινικός βοηθός υπεύθυνων λογοθεραπευτών και ΩΡΛ με καθήκοντα ωτορινολαρυγγολογικής εξέτασης αθλητών.

    Το ειδικό της ενδιαφέρον εστιάζεται στον τραυλισμό και στην ανάπτυξη γλωσσικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων σε παιδιά με γλωσσική-φωνολογική ανωριμότητα, Asperger’s και αυτισμό. Στα πλαίσια του επιστημονικού της έργου έχει συγγράψει την μελέτη “Ανάπτυξη των ακουστικών παραμέτρων της φωνής και ομιλίας Α’ σχολικής ηλικίας”. Ο πράος χαρακτήρας της, οι γνώσεις και η εμπειρία της σε συνδυασμό με την μεγάλη της αγάπη για τα παιδιά της, την καθιστούν μια από τις πλέον αγαπητές θεραπεύτριες της Ομάδας μας.

    Η κα Παπαδοπετράκη έχει παρακολουθήσει μετεκπαιδεύσεις σε μία πληθώρα κλασικών και σύγχρονων θεραπευτικών μεθόδων και συστημάτων επικοινωνίας, όπως νοηματική, MAKATON, Pivotal Response Training (PRT), ΤΕΑCCH, PECS, m-chat, SSIP κ.ά.

    Ενδεικτικές αναφορές σε σεμινάρια και εκπαιδεύσεις:
    – Νοηματική Γλώσσα (2 έτη) με επίδοση: Άριστα
    – “Η ανάπτυξη της φωνολογικής επίγνωσης σε παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας”, Διαδικτυακό σεμινάριο
    – “Αναπνοές και εφαρμογή της φώνησης στην ομιλία”, βιωματικό σεμινάριο
    – “Αντιμετώπιση Τραυλισμού και Ταχυλαλίας”, βιωματικό σεμινάριο
    – ΜΑΚΑΤΟΝ, βιωματικό σεμινάριο
    – “Ο αυτιστικός τρόπος σκέψης και προτεινόμενες εκπαιδευτικές στρατηγικές”, Catherine Faherty
    – “Βασική κατάρτιση PECS, Επίπεδο 1”, σεμινάριο εκπαίδευσης
    – Εκπαίδευση στο πρόγραμμα “Αυτισμός και Παιχνίδι – SSIP”
    – “θεραπεία του Τραυλισμού: από τη θεωρία στην πράξη”
    – Παρακολούθηση Α’ κύκλου εποπτειών αναπτυξιακής λογοθεραπείας διάρκειας 24 ωρών με εκπαίδευση στις γλωσσικές αναπτυξιακές διαταραχές για παιδιά προσχολικής ηλικίας καθώς επίσης και εκμάθηση χορήγησης και ερμηνείας σταθμισμένων δοκιμασιών
    – Ειδική Αγωγή και Τ.Π.Ε.: Ψυχομετρικά Εργαλεία και Μεθοδολογίες Παρέμβασης, από το Ε.Κ.Ε.Φ.Ε <<Δημόκριτος>>
    – Ειδική Γλωσσική Διαταραχή, σεμινάριο
    – Εκπαίδευση στις αρχές του δομημένου προγράμματος TEACCH
    – Παρακολούθηση και εφαρμογή του προγράμματος PRT (Pivotal Response Therapy)
    – Πιστοποιητικό παρακολούθησης ΚΥΚΛΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ-ΕΠΟΠΤΙΚΩΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
    – Βιωματικό εργαστήρι πρώιμης ανίχνευσης αυτισμού (χορήγηση m-chat)
    – Συμμετοχή στο 29ο Παγκόσμιο συνέδριο Λογοθεραπευτών και Φωνιάτρων (IALP),