ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ (ΠΕΓΚΥ) ΔΡΟΥΛΙΑ, Παθολόγος Λόγου και Ομιλίας-Λογοθεραπεύτρια

DSC_8504-smΗ κα Δρούλια ολοκλήρωσε τις σπουδές της στη Λογοθεραπεία στο Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα των Ιωαννίνων το 2005. Από τοτε έως σήμερα έχει εργαστεί σταθερά ως λογοθεραπεύτρια σε πρωινές και απογευματινές δομές, έχοντας αποκτήσει εμπειρία τόσο στις εξελικτικές όσο και στις αναπτυξιακές διαταραχές του λόγου και της επικοινωνίας σε παιδιά ηλικίας 18 μηνών έως 15 ετών. Το ειδικό της ενδιαφέρον εστιάζεται στη πρώιμη παρέμβαση για παιδιά με γλωσσικές και κυρίως επικοινωνιακές διαταραχές.
Τον Ιούνιο 2009 ολοκλήρωσε το τρίμηνο εκπαιδευτικό σεμινάριο για τις Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές υπό την αιγίδα της Ε.ΨΥ.Υ.Π.Ε. (διοργανωτές οι παιδοψυχίατροι κος Καραντάνος και κα Ρούσσου).
Το χρονικό διάστημα 2006-2015 συμμετείχε σε ομάδα μελέτης κειμένων με θέμα την ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη του βρέφους και τη σχέση της με την γλωσσική ανάπτυξη, υπο την εποπτεία του Λογοθεραπευτή Γεωργίου Καλομοίρη. Το χρονικό διάστημα 2010-2013 συμμετείχε σε εποπτική ομάδα με κύριο θέμα την προσέγγιση των Διαταραχών Αυτιστικού Φάσματος υπο την εποπτεία του Λογοθεραπευτή Ιωάννη Βογινδρούκα.
Έχει παρακολουθήσει μετεκπαιδεύσεις σε μία πληθώρα κλασικών και σύγχρονων θεραπευτικών μεθόδων και συστημάτων επικοινωνίας, όπως PECS, MAKATON, ΕΝΓ, αισθητηριακή ολοκλήρωση για λογοθεραπευτές, καθώς και στο δομημένο σύστημα TEACCH, στις αφηγηματικές δεξιότητες, στη δημιουργία κοινωνικών ιστοριών αλλά και στη χορήγηση σταθμισμένων ελληνικών δοκιμασιών.
Το 2016 έλαβε επάρκεια ορθής χρήσης του συστήματος ψυχοεκπαίδευσης γονέων Cygnet, από την εταιρεία ψυχοκοινωνικών μελετών.
Το 2018 εισήχθη έπειτα από κατατακτήριες εξετάσεις στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία (ΤΕΑΠΗ).

Είναι μέλος του Πανελληνιου Συλλόγου Λοπεδικών (ΠΣΛ).

Ενδεικτικές αναφορές:

-2ήμερο workshop «Παιδική δυσαρθρία/ Αναπτυξιακή Λεκτική-Στοματική Δυσπραξία», εισηγήτρια: Dore Blom

-Εκπαίδευση «TEACCH», Catherine Faherty

-Εκπαίδευση «Social Stories και comic strip conversation», εισηγήτρια Catherine Faherty

-11ο Συνέδριο Πανελληνίου Συλλόγου Λογοπεδικών με τίτλο «Γλωσσικές Δυσκολίες και Γραπτός λόγος στα πλαίσια της σχολικής μάθησης»

«Ειδική Γλωσσική Διαταραχή», εισηγήτρια Hilary Gardner

-Ημερίδα «Από την επικοινωνία στην ομιλία», εκπαίδευση στο μοντέλο των κύκλων, εισηγητής Ι.Βογινδρούκας

-Εκπαίδευση στη χρήση του Αναπτυξιακού Ερωτηματολογίου Προσαρμοστικής αντίδρασης «Προσαρμογή- Πράξη- Προσέγγιση», εισηγητής Σ. Αλεξάνδρου

-Σεμινάριο, «Lisn Tell», εισηγήτρια: Loise Coigley

-Σεμινάριο «Παιδικός τραυλισμός», εισηγήτρια Γεωργία Μαλανδράκη

-Σεμινάριο «Ψυχολογική ανάπτυξη και ελλείμματα: Παρέμβαση σε διαταραχές λόγου και μάθησης», εισηγητής Γιώργος Καλομοίρης

«Μαθησιακές Δυσκολίες: Έρευνα και Πρακτική» υπό την αιγίδα της Ε.ΨΥ.Υ.Π.Ε. , Αθήνα.

-Σεμινάριο «Οπτική και Οπτομετρία», Εισηγητής Βασίλης Κόκκοτας