ΜΑΡΙΑ ΝΤΑΟΥΝΤΑΚΗΛογοθεραπεύτρια

    Η κα Νταουντάκη ολοκλήρωσε τις σπουδές της στη Λογοθεραπεία στο Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πάτρας, όπου ασκήθηκε στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών του Ρίου (Π.Γ.Ν.Π), στο 64ο δημοτικό σχολείο Πατρών και στο 70° νηπιαγωγείο Πατρών. Έχει εργαστεί σε ιδιωτικές και δημόσιες θεραπευτικές δομές, έχοντας αποκτήσει μεγάλη εμπειρία τόσο στις εξελικτικές όσο και στις αναπτυξιακές διαταραχές του λόγου και της επικοινωνίας. Το ειδικό της ενδιαφέρον εστιάζεται στην ανάπτυξη γλωσσικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων σε παιδιά με Asperger’s, αυτισμό, φωνολογική ανωριμότητα καθώς και τραυλισμό. Είναι μέλος του Συλλόγου Επιστημόνων Λογοπαθολόγων Λογοθεραπευτών Ελλάδος (ΣΕΛΛΕ).

    Η κα Νταουντάκη έχει συμμετάσχει σε επιστημονικά συνέδρια και παρακολουθήσει μετεκπαιδεύσεις σε μία πληθώρα κλασικών και σύγχρονων θεραπευτικών μεθόδων και συστημάτων επικοινωνίας, όπως SIMATA, MAKATON, Cignet, το δομημένο σύστημα TEACCH αλλά και στη χορήγηση σταθμισμένων ελληνικών δοκιμασιών.

    Ενδεικτικές αναφορές:
    – Ημερίδα με θέμα “Παιδί και Φωνή”, Διεπιστημονική ομάδα Φωνής
    – Διήμερο βιωματικής εκπαίδευσης – επιπέδου 1 στο “Π.Ε.ξ.Σ.Ε. – Πρόγραμμα Εξέλιξης Σχέσεων Επικοινωνίας”, Πανελλήνιος Σύλλογος Λογοπεδικών-Λογοθεραπευτών
    – Διήμερο βασικό σεμινάριο του γλωσσικού προγράμματος ΜΑΚΑΤΟΝ – Μαρία Καμπούρογλου
    – Σεμινάριο με θέμα “Stuttering: Principals of Early Intervention” – Dr. Kurt Eggers
    – Διήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο με εκπαίδευση στο πρόγραμμα: Palin Parent Child Interaction Therapy, Κέντρο Έρευνας & Θεραπείας Τραυλισμού (ΚΕΘΤ)
    – Διήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα “Παιδική Δυσαρθρία, Αναπτυξιακή Λεκτική Δυσπραξία SIMATA”, Διεπιστημονικό κέντρο Ηπείρου – Dore Bloom.
    – Εκπαιδευτικό – Βιωματικό σεμινάριο με θέμα “Η εκπαιδευτική και θεραπευτική αντιμετώπιση των παιδιών με ΔΕΠ-Υ, μέσω της Παιγνιοθεραπείας”
    – Σεμινάριο με θέμα “Ένα παιδί με Επιληψία: Διερευνώντας το Μαθησιακό και Συναισθηματικό προφίλ και τις ιδιαιτερότητες στη συμπεριφορά”, Ανοιχτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης
    – Τριήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα “Θεραπεία Τραυλισμού: από την θεωρία στην Πράξη”, Κέντρο Έρευνας & Θεραπείας Τραυλισμού (ΚΕΘΤ)
    – Τριήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα “Το παιχνίδι ως θεραπευτικό & εκπαιδευτικό εργαλείο”
    – Ημερίδα με θέμα “Δυσκολίες Μάσησης – Κατάποσης σε παιδιά με νευροαναπτυξιακά προβλήματα”, Ελληνική Εταιρία Προστασίας & Αποκαταστάσεως Ανάπηρων Παιδιών (ΕΛΕΠΑΠ.)
    – Εκπαίδευση στο ερωτηματολόγιο Αναπτυξιακής παρέμβασης στις ΔΑΔ – Ι. ΒΟΓΙΝΔΡΟΥΚΑΣ.
    – Διήμερη εκπαίδευση-εκμάθηση στο πρόγραμμα ψυχοεκπαίδευσης Cygnet, Ε.ΨΥ.ΜΕ.
    – Εκπαίδευση στη συστοιχία δοκιμασιών Γλωσσικής Αξιολόγησης στην Ελληνική Γλώσσα παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας – Ι. ΒΟΓΙΝΔΡΟΥΚΑΣ
    – Διήμερο workshop με θέμα “Ειδική Γλωσσική Διαταραχή”
    – Παιδικός Τραυλισμός: Aξιολόγηση και θεραπευτική αντιμετώπιση – Γ.Α.ΜΑΛΑΝΔΡΑΚΗ
    – Μετεκπαίδευση διάρκειας 100 ωρών στο συμπεριφοριστικό πρόγραμμα ΑΒΑ “Πρώιμη παρέμβαση σε παιδιά με ΔΑΔ”
    – Τριήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα “Αυτισμός και Παιχνίδι”
    – Τριήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα “Αυτισμός – Βασικές Αρχές Δομημένης Εκπαίδευσης” , πρόγραμμα TΕΑCCH
    – 28th World Congress of the International Association of Logopedics and Phoniatrics (IALP)
    – Ημερίδα με θέμα “Πρόβλημα διανοητικής καθυστέρησης στα παιδιά και τους εφήβους”, Εταιρία Αναλυτικής Εκπαίδευσης της Προσωπικότητας (Ε.Α.Ε.Π), Παιδονευρολογικό τμήμα Καραμανδάνειου Νοσοκομείου Παίδων Πατρών
    – 2nd Practical Symposium on Voice and Swallowing and their Disorders, Congress Hall of Athens Medical Center
    – 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σπουδαστών Λογοθεραπείας
    – Αυτισμός και Εκπαίδευση, Ελληνική Εταιρία Αυτιστικών Ατόμων (Ε.Ε.Π.Α.Α.)